Frequently Asked Questions - Trainingsweekend

FAQs - Trainingsweekend

Voor eten en drinken wordt gezorgd. Ook de snacks en tussendoortjes zijn inbegrepen. Heb je speciale wensen of een voedselallergie, meldt dit dan tijdig aan de organisatie.

Hierbij een checklist voor het trainingsweekend. Het trainingsweekend bestaat uit 3 dagen sporten met 3 verschillende sportdisciplines. Zorg dat je voldoende verschoning bij je hebt. Dit is maar een opsomming, je weet zelf waarschijnlijk heel goed wat je mee moet nemen voor de verschillende sporten, dus vul naar gelieven aan!

Zwemmen

  1. Zwembroek/Badbak
  2. Pull Bouy
  3. Paddels
  4. Zwembrilletje
  5. Handdoek(en)

Lopen (kleding die past bij de temperatuur)

  1. Short en/of Tight
  2. Shirt LM/KM
  3. Loopschoenen
  4. Loopsokken

Fietsen (kleding die past bij de temperatuur)

  1. (Race)Fiets
  2. Lange en/of korte fietsbroek
  3. Shirt LM/KM
  4. Fietshelm
  5. FietsJack
  6. Fietsschoenen
  7. Fietshandschoen
  8. Fietsbril
  9. Regenjack
  10. Bidon
  11. Plakspullen/Gereedschap
  12. Fietspomp

Krachttraining

1. “Fitness kleding” voor de krachttraining in het zwembad

Overige

  1. Lunchpakket voor de vrijdag!
  2. Hartslagmeter
  3. Douche spullen
  4. Toiletspullen
  5. Voldoende handdoeken
  6. Theedoek (vaat afdrogen)
  7. Slaapzak
  8. Kussen en Sloop
  9. Hoeslaken (op matras)
  10. Sportdrank/Isostar
  11. EHBO-set

Hou rekening met de weersvoorspellingen (temperatuur en regen). Voor eten en drinken wordt gezorgd, ook tussen de maaltijden door is er voldoende te “snoepen”, heb je speciale wensen, neem dan zelf wat mee.

De eigen bijdrage is meestal rond de  € 100,- p.p. Het definitieve bedrag wordt bepaald door het aantal deelnemers. Als je jezelf hebt aangemeld voor het trainingsweekend zal het bedrag automatisch worden geïncasseerd.

Annuleren?

Uitsluitend dringende reden worden geaccepteerd voor een eventuele annulering. Bij annuleren wordt er wel 50 euro (accomodatiehuur) in rekening gebracht.

Programma 13-4 tot en met 15-4-2018

Vrijdag  13-4        
08:30 - 09:30 uur    zwemtraining – zonder trainer, met schema   Zwembad AquaRijn 
09:30 - 10:30 uur   koffie (met vlaai)    Zwembad AquaRijn
10:30 - 12:30 uur   reistijd naar groepsaccomocdatie De Vogelsangh    Dwingeloo
12:30 - 13:30 uur   kwartier maken en lunch (zelf meenemen)    
13:30 - 16:30 uur   fietsen: 50km tot 70km    
17:00 - 18:00 uur   relaxed duurloop (5 tot max. 10 km)    
19:00 - 20:00 uur   dinner    
20:30 - 21:15 uur   "core-blokje" o.l.v. Alex
   
20:30 uur   avondprogramma (vrije invulling)    
 
Zaterdag 14-4        
07:00 uur    licht ontbijtje (tussendoortje meenemen!)     
08:00 - 09:00 uur   zwemtraining o.l.v. Henny    De Smelte in Smilde
10:00 - 10:30 uur   uitgebreid ontbijt    
11:30 uur   Loop fitness interval in het bos o.l.v. Alex    
13:00 uur   Lunch    
15:00 uur   Koppeltraining aeroob o.l.v. Alex    
19:00 uur   Diner    
20:30 uur   Avondprogramma met uitreiking Cloaca Cup    
 
Zondag 15-4        
07:00 - 08:00 uur    ontbijt    
08:00 - 09:00 uur   zwemtraining o.l.v. Henny     De Peppel in Beilen
10:00 - 12:30 uur   lunch, rust en spullen opruimen voor vertrek    
12:30 - 15:00 uur   Loop / Fiets training    
15:00 - 16:00 uur   opruimen en vertrek    
16:00 uur   einde trainingsweekend    

 Hier alle antwoorden op al je vragen over het trainingsweekend 

Het maximun wordt bepaald door de accomodatie waarvoor is gekozen. Meestal schrijven er zich rond de 25 leden in voor het trainingsweekend. Bij sommige accomodaties is het aantal slaapplaatsen flexibel, bij anderen niet. Het aantal beschikbare slaapplaatsen bepaald het maximaal aantal deelnemers.

Ja, dit kan. Echter de prijs blijft gelijk! en het hele weekend meemaken is natuurlijk leuker! Wil je hier toch gebruik van maken, meldt dit dan bij de organisatie. Op de TCA website kun je zien wie er allemaal meegaan.

Het trainingsweekend heet niet voor niets trainingsweekend maar het moet ook een weekend zijn waarin je het erg naar je zin hebt.

Wij hebben diverse activiteiten bedacht om de sporter in je aan zijn trekken te laten komen. Heb je ergens "geen zin in" is dat geen probleem. Als je liever een lange duurloop doet in plaats van fietsen (of andersom) is dat altijd mogelijk. Echter, als je dit wilt laat het ons dan even weten. Soms maken we groepjes/teams die we qua sterkte zo dicht mogelijk bij elkaar uit willen laten komen. Dan is het jammer dat we op het laatste moment hier nog verandering in moeten aanbrengen.

Annuleren?

Uitsluitend dringende reden worden geaccepteerd voor een eventuele annulering. Bij annuleren wordt er wel 50 euro (accomodatiehuur) in rekening gebracht.

Go to top