Frequently Asked Questions - Vragen van Leden

FAQs - Vragen van Leden

Als je jezelf via de website hebt geregistreerd (ingeschreven) voor een evenement kun je jezelf meestal ook gewoon weer afmelden door de registratie te annuleren. Hiervoor moet je uiteraard wel ingelogd zijn.

In sommige gevallen is afmelden via de site NIET mogelijk. Dit betreft in het algemeen een evenement waar op basis van het aantal inschrijvingen accomodaties o.i.d worden gereserveerd (bijv. het trainingsweekend). Je kun je voorstellen dat we vlak voor dergelijke evenement niet geconfronteerd willen worden met "afhakers".

Wanneer je jezelf hebt ingeschreven voor een dergelijk evenenment zal je (met opgaaf van reden) de annulering van de registratie via het bestuur of organisatie moeten regelen.  

Leden die nog geen login hebben voor de website moeten zich eerst “registreren” door het registratieformulier in te vullen. 

Als het inloggen niet lukt, en je weet zeker dat je het online registratieformulier hebt ingevuld, dan heb je mogelijk een verkeerd e-mailadres ingevoerd. In dat geval kun je een mail sturen aan de webmaster, hij kan je verder helpen.

Heb je al een login? Kijk dan eens op je profielpagina of alle gegevens nog correct zijn. Leden van Triathlon Club Alphen aan den Rijn krijgen, als ze zijn ingelogd, toegang tot informatie die voor anderen niet toegankelijk is. Ook ontvang je, op het e-mailadres wat in je profiel vermeldt staat, de TCA nieuwsbrief, notificaties van nieuwe artikelen en nieuw toegevoegde evenementen of trainingen.

Ga je verhuizen, heb je een nieuw telefoonnummer of e-mailadres?

Wijzigingen kun je doorgeven aan het secretariaat van de club. De contatgegevens vindt je op de contact pagina van de TCA website: http://www.triathlonclubalphen.nl/contact.

 

 

Beëindigen van het lidmaatschap kan geschieden tegen het einde van een verenigingsjaar en met inachtneming van een opzeggingstermijn van 1 volle kalendermaand.

Beëindigen van het lidmaatschap kun je 1 maand van te voren schriftelijk of per e-mail melden bij de ledenadministratie. Wanneer je binnen 12 maanden opnieuw lid wordt, moeten de tussenliggende maanden met terugwerkende kracht worden betaald.

Het lidmaatschap met de NTB  wordt aangegaan tot wederopzegging en wordt automatisch per kalenderajaar verlengd. Opzeggingen dienen voor 1 december aan de NTB worden doorgegeven schriftelijk, via ledenadm@nedtriathlonbond.org. De leden die niet tijdig opzeggen worden alsnog belast met de verplichting tot het betalen van de contributie voor het lopende jaar waarin de afzegging plaatsvindt.

Na de opzegging krijgt je van de ledenadministratie een schriftelijke bevestiging van de beëindiging

Go to top